Mekande

Förra veckan genomgick min bil besiktning. Det gick sådär... Väntat med tanke på att det är en hel del som inte har funkat sen jag köpte den. Insåg inte riktigt hur dyrt det är att ha bil, speciellt när det krånglar. Eftersom jag ändå var tvungen att åka ner till Värmland så passade det bra att brorsan fick laga alla fel. Det visade sig att jag inte behöver byta så mycket som jag trodde men han har istället hittat 2 nya fel... En av dem hittade han idag och som vanligt är det en beställningsvara som inte kommer förrän på tisdag. Så istället för att åka hem imorgon måste jag alltså vänta tills på tisdag. Urk!
Sitter nu på brorsans kontor medan han mekar. Jag har redan städat bilen invändigt så det finns inte så mycket annat att göra. Hans jobb har nämligen en stor hall som man kan köra in bilen i så han slipper laga utomhus. Därför är jag strandad här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0