Måndag igen

Då var helgen över för den här gången. Mina föräldrar har varit här och det har blivit besök på Rättviks marknad och fika i Rönnäs bl a.
Jag har inte kommit mig för att skriva in mig på AF än men borde verkligen göra det... Är inte speciellt imponerad a dem så det känns mest onödigt men jag behöver pengar. Gissa om det känns drygt att jag gick ur a-kassan för 3-4 år sen? De pengarna hade suttit fint med tanke på att jag tjänade rätt skapligt i Stockholm...
Håller på med ett litet sidoprojekt som förhoppningsvis kommer generera i alla fall lite (förhoppningsvis mycket...) pengar framöver och det borde jag också lägga lite extra tryck på. Det är så lätt att dagarna går och man inte får något gjort.
Nu ska jag gå ner och se om det finns någon tvättid idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0