Det går inte så bra med träningen just nu...

Min träning består av promenader och då och då en liten springtur. I förrgår hade jag bestämt att det var dags att bege sig ut och springa. När jag vaknar och tittar ut genom fönstret möts jag av det här:



Fruktansvärt isigt var det så att ge sig ut och springa var knappast aktuellt, då hade jag nog ramlat och brutit benet.
Inga problem tänkte jag, jag ska ju ner till Värmland i helgen och där har det inte kommit någon snö, det ligger längre söderut och omges av Vänern. Då ska jag springa. Jag kom hit igår, flera plusgrader och perfekt väder. Eftersom brorsan skulle fixa med bilen blev jag kvar i Säffle några timmar. Imorgon ska jag ut tänkte jag då. När jag vaknade såg det ut så här:



När jag kommer hem till Leksand ska jag köpa gymkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0