Nytt liv, nya möjligheter!

Nu börjar mina nya planer ta form. För er som inte vet så har det tagit slut med Emil och nu har jag bestämt mig för att flytta tillbaka till Stockholm. Det är med blandade känslor eftersom jag egentligen inte vill bo i storstan. Å andra sidan känns det bra att se alla jobbannonser som finns i Stockholm, något ska jag väl lyckas fixa! Tur att jag har lägenheten kvar! Dessutom ska det bli fantastiskt roligt att träffa alla kompisar igen, kunna gå på bio alla dagar i veckan och leta upp spännande kurser.

Jag var på en nätverksträff i Mockfjärd idag (av alla ställen...) och det var riktigt roligt. Det visade sig att det fanns några fotografer där och 2 st blev intresserade av att sälja foton via min webshop. Jag hoppas verkligen att de nappar! Nu när jag flyttar så kommer jag ju inte ha så stora möjligheter att åka runt och fota men vill inte lägga ner Dalamotiv. Tvärtom hoppas jag att det kommer rulla på så att jag känner mig motiverad att åka upp till Dalarna med jämna mellanrum för att marknadsföra och ha utställningar.

Ikväll är det jobb på arenan som gäller. Samma sak i helgen. Det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0