Ge mig ett jobb!

Det är en extrem torka på jobbfronten just nu. Inget på de senaste 2 matcherna heller... Har sökt flera jobb både förra veckan och den här så nu hoppas jag att i alla fall någon hör av sig snart! Det är mest extrajobb men jag skulle tycka det var kanon att ha flera arbeten så länge man får ihop så pass mycket att pengarna räcker. Vilken frihet att själv kunna tacka ja eller nej till att jobba och dessutom få arbeta med olika saker och med olika kollegor. Annars är det ju så lätt att tröttna när man väl har lärt sig arbetsuppgifterna.

Var tvungen att köpa mig ett par vinterstövlar idag eftersom jag inte äger några. Kommer inte ens ihåg när jag shoppade sist... Nu slipper jag åtminstone att förfrysa tårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0