Äntligen utvilad

Idag vaknade jag och kände mig riktigt utvilad för första gången på väääldigt länge! Efter att ha lyssnat på ljudbok en liten stund (lyssnar på Andre Agassis självbiografi!) så slocknade jag direkt och vaknade inte ens när Emil kom och lade sig vilket har hänt en eller kanske två gånger tidigare. Jag vill påpeka att det inte berodde på att ljudboken är tråkig, jag chockar min omgivning och mig själv genom att lyssna på denna, jag som inte tycker om sport ens lite grann... Den är riktigt intressant och tydligen så hatar Agassi tennis. Hyfsat bra gjort att bli så duktig på något man inte tycker om!
Efter den här funderar jag på antingen Mandelas eller Tony Blairs självbiografi. Det är min nya grej, självbiografier på ljudbok. Ger en god natts sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0