Tele2, del 2
Hade sett fram emot att få mitt nya simkort i början på den här veckan. När inget hade dykt upp idag ringde jag och pratade med Tele2 för att höra vad som hänt. Då får jag reda på att det skickats till en gammal adress i Solna. Förra gången jag ringde var det inte möjligt att ändra adressen kortet skulle skickas till. Den här gången var det inga som helst problem så nu skulle de skicka ett nytt direkt till Folkhögskolan och jag kommer ha det inom en vecka. Jag hoppas verkligen det hinner hit innan påsk men jag tvivlar så det blir nog till att fixa ett tillfälligt kontantkort. Jag är inte imponerad av Tele2s kundtjänst, man verkar får olika svar beroende på vem man pratar med.
Kommentarer
Postat av: Tele2
Hej,
Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du inte är nöjd med vår kundservice. Det du kan göra är att köpa ett simkort för 50 kronor i en butik så som Elgiganten, Siba, The Phone House, Onoff eller Expert och ringa sedan 0772- 25 25 25 för aktivering. Vi aktiverar då ditt simkort direkt och ersätter dig med 50 kronor i din ringpott. På så sätt löser vi detta direkt idag. Jag beklagar det inträffade och hoppas att det inte har orsakat dig alltför mycket besvär.
Med vänlig hälsning,
Alan Kocevic, Tele2.
Trackback